Wyszukiwarka

Bobolin
Już od 200 zł / doba

Baltic Sun SPA

Baltic Sun SPAul. Piastowska  (...)
Rewal

Dom do wynajęcia Parszów

ul. Szkolna 49, 27-215 Parszów, (woj. świętokrzyskie) Pokaż na mapie

Dom do wynajęcia Parszówaaaaaaaaa
Dom do wynajęcia ParszówDom do wynajęcia ParszówDom do wynajęcia ParszówDom do wynajęcia ParszówDom do wynajęcia ParszówDom do wynajęcia ParszówDom do wynajęcia ParszówDom do wynajęcia ParszówDom do wynajęcia ParszówDom do wynajęcia Parszów
Opis
Dom, który chcemy Wam zaoferować jest wspaniałym miejscem na wakacje z dziećmi. Dla miastowych maluchów jest mnóstwo okolicznych atrakcji (kury znoszące jajka, krowy dające mleko, traktory, które jedzą, a nie tylko są narysowane na obrazkach). Z dziećmi szkolnymi można tu zdobywać pierwsze szczyty, poznawać historię ukrywających się w pobliskich lasach partyzantów, odwiedzić jaskinię Raj czy ruiny okolicznych zamków, a nawet lepić z gliny. Pomysłów na wycieczki mamy mnóstwo. Spędziliśmy tu dużo dobrego, rodzinnego czasu.

Zazwyczaj przyjeżdżaliśmy tu z przyjaciółmi. Dzieliliśmy przestrzeń domu, ogrodu i stodoły pomiędzy dwie rodziny. To dodatkowo uatrakcyjniało pobyt. Uczyliśmy się być ze sobą na co dzień. Dzieci bawiły się ze sobą całymi dniami. My wreszcie mieliśmy dużo czasu na rozmowy, na bycie ze sobą. Pogłębialiśmy nasze przyjaźnie.

Sam budynek ma około 100 m2. Został zbudowany jeszcze przed II wojną światową. Parę lat temu zrobiliśmy tam gruntowny remont, dobudowliśmy sporą część domu.
Są dwie sypialnie (w każdej z nich mogą spać 4 osoby), duża kuchnia z kominkiem oraz łazienka.

Dom staraliśmy się tak urządzić, aby pasował do wiejskiego otoczenia

W kuchni połączonej z jadalnią jest więc stary, pomalowany na niebiesko regał kuchenny, babciny drewniany stół, stare krzesła. Kominek i szafki kuchenne są w ramach ułożonych z tutejszych kamieni. Kuchnia jest całkowicie wyposażona. Daje to możliwość przyjemnego, letniego gotowania i podawania posiłków.

Obok kominka stoją dwa fotele. Reszta mebli to zwyczajne, nowoczesne szafki kuchenne, duża lodówka zamrażalnikiem, kuchenka z trzema palnikami.

W każdej sypialni jest jedno podwójne łóżko i dwa pojedyncze. Pomiędzy sypialniami jest kaflowy piec, w którym można palić, żeby ogrzać dom.

W łazience jest kabina prysznicowa z wysokim brodzikiem, który w przypadku małych dzieci z powodzeniem zastępował wannę. Ciepła woda jest grzana w bojlerze.

Serdecznie Zapraszamy!
Cennik

Ilość miejsc: 6
Zakres cen: 1000.00 zł - 1500.00 zł

Zasady płatności

Płatność tylko gotówką na miejscu

Możliwość dokonania przedpłaty przelewem

Obiekt wymaga płatności zadatku przed przyjazdem

Udogodnienia

27-215 Parszów
(woj. świętokrzyskie)

Dzwoniąc powołaj się na:
Tel. +48 601 914 ... (pokaż telefon)
www.parszow.pl

Adres e-mail

Telefon

Treść zapytania (uwagi)

Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce Prywatności.